دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
ربانی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی نصرالله را فرماندهی مقتدر در برابر دشمن متجاوز و الگویی شایسته برای جوانان منطقه دانست و ادامه راه سید مقاومت را آزادی قدس شریف خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در مراسم یادبود دبیرکل حزب الله لبنان در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تسلیت شهادت رهبر بزرگ مقاومت،گفت: این شهادت نتیجه تلاش ها و مجاهدت های خالصانه این شهید بزرگوار بود و خداوند این پاداش بزرگ را نصیب مقربین می‌کند.

وی افزود: در طول ۴۰ سال گذشته، انقلاب اسلامی شاهد آن بوده که رژیم صهیونیستی در برهه‌های مختلف ارزش‌های انسانی و اخلاقی را زیر پا گذارده است و جامعه بین‌الملل با سکوت سنگین خود رژیم اشغالگر را جری‌تر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی ادامه داد: حزب الله و جبهه مقاومت با رهنمود های مقام معظم رهبری راه رشد و بالندگی را پیمود و توانست با ایجاد یک گروه مقاومت نفوذناپذیر دشمن صهیونیستی را از خاک لبنان بیرون براند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در ادامه با بیان اینکه جوانان جهان از شخصیت سید حسن نصرالله الگوبرداری می‌کنند، اظهار کرد: امروز جوانان جهان در کنار افتخارات ملی از میهن دوستی، مقاومت برای آزادی از سید حسن نصرالله الگوبرداری می‌کنند.

وی بیان کرد: دبیرکل حزب‌الله لبنان، فردی هوشمند و حکیمی فرزانه بود که توانست جبهه مقاومت را در ابعاد مختلف، رزمی، فرهنگی و سیاسی، مدیریت کند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی ضمن تاکید بر اینکه بخشی از امنیت ملی ما مرهون رشادت های دبیرکل حزب الله لبنان است، بیان کرد: اگر جبهه مقاومت نبود، باید در داخل خاک ایران با رژیم صهیونیستی و عناصر وابسته به آن می‌جنگیدیم.

وی در پایان حمایت از جبهه مقاومت را وظیفه اصلی همه مسلمانان دانست و دفاع از مظلوم و آزادی قدس و فلسطین مقاوم را از یوغ متجاوزان رسالت همه آزادگان عالم خواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha